no hightlight please

Monday, August 22, 2011

kuih raya...



nampak nya bulan puasa pon dah sikit lagi nak habis..lgi beberapa hari saja lagi...raya pon sudah hampir dekat sebab bulan puasa dah nak habeh dah..jadi raya pon dah dekat dh la..kuakuakua...setakat ini aku x men pon mercun ka apa2 ka...sebelum ni bulan puasa mesti aku rasa nak men mercun...tapi sekarang keinginan aku nak men mercun tu pon sudah berkurangan...aku rasa sebab aku dah semakin matang...hahaha...ni dah lari x jauh mana la dari tittle...

ok lahh...kuih raya...aku saja nak post pasai kuih raya kegemaran aku ini...hahah...sebenarnya aku ni x makan nanas ...memang buah tu aku x makan la jawabnya...tapi bila tah time aku sekolah rendah dulu kot....mak aku buat la satu kuih nie iaitu tat nanas...mula2 aku tengok aku dah x mau dah pasai dengaq nama nanas tu..lepaih tu x pa la...aku saja pi try...rupa-rupanya perghhhh...sedap....hahhah...sejak tu lah aku suka makan kuih raya tat nanas...kuih len aku x berapa suka sgt...x taw la kenapa....mai tgk sikit rupa tat nanas ni..

ha ni ada gak gambaq yang sesuai dengai post aku kali ini..hahah.....


No comments:

Post a Comment