no hightlight please

Friday, April 29, 2011

x dak pa yg mnarik....

blog3....tmpt utk....stai ak taw sama...tmpt utk tlis....untuk taip...bila x dak bnda nk buat taip dlm blog..tlis dlm blog....bagi sstngah org mngkin x ska blog...bagi yg ska mreka akan tlis...taip.....
*pa ak taip nie....

biarkan yg diatas kita smbung yg dibwh plak...skrang jam mnunjuk pkui 12.36..*jam komputer aku 

stelah skian lama ak x bukak facebook aku...skrang aku merasa utk login plak...*slama nie dok men game ja

kita smbung crita klau berdua aku yg ketiga ohahaha...pa nie ha....

smbung2...kita kasi hantam saja nk tlis pa dlm blog nie...suka hati gua la mau dok nk tlis pa ka...ini blog gua pnya...ikut ska ati nk tlis pa...tpi seelok tlis yg baek2 la...jgn la dok trlbih2 plak...

ada org dya akan pji dri sndri dlm blog sndri...pastu org lain yg bca blog tu ...akan trlintas dlm hti dya...nk kutuk plek2....dya ni pulun la...x sdar diri la...pasai pi kt dya la nk tlis pa pon tntng diri dya...asai dya x kaitkan yg x elok dgn org lain sdh...tu lbeih2 tu...jaga2 tu....

haihhhhh....

No comments:

Post a Comment